BEKIJK, BEWONDER, DROOM EN DOMPEL JE ONDER.

DE MAGIE VAN HET GROENE WOUD

HET GROENE WOUD
DE EXPOSITIE, 2024

Op 31 mei, 1 en 2 juni 2024 kan iedereen onze nieuwe editie van Het Groene Woud de Expositie komen bewonderen. Na een overweldigend succes met enorm veel complimenten van vorig jaar zijn we ook dit jaar weer fanatiek aan de slag gegaan om opnieuw een expositie neer te kunnen zetten.

Hou de website goed in de gaten en blijf op de hoogte!

SPONSOREN GEZOCHT

Onze expositie komt tot stand door middel van sponsoren. Grote organisaties en kleine ondernemers, allemaal mensen die het mogelijk maken dat wij weer een geweldige expositie neer kunnen zetten. Ook voor 2024 zijn wij weer op zoek naar geïnteresseerden. We hebben drie pakketten (brons, zilver en goud).

Vul het formulier in als je interesse hebt. Na het invullen word je direct doorverwezen naar alle informatie.

VEILING STICHTING DUCHENNE

We veilen een hele mooie foto voor Stichting Duchenne en 100% van de opbrengsten gaat naar de stichting. Het Duchenne Parent Project selecteert en sponsort onderzoeksprojecten die kunnen leiden tot een behandeling of genezing van Duchenne Spierdystrofie. Jij kan bieden op de foto en de hoogste bieder mag het prachtig werk mee naar huis nemen. Kan je niet wachten tot de expositie en wil je al graag een bod uitbrengen? Vul het formulier in en als jij het hoogste bod hebt uitgebracht laten we het weten!

WAT VEILEN WE?
Onderstaan foto gemaakt door Jos Pannekoek. Een unieke kijk onderwater. Kikkervisjes tussen de lelies in Het Groene Woud. Op prachtig afgewerkt plexiglas gedrukt op een formaat van 90x60cm. Uiteraard staat het logo niet op de print.

HOOGSTE BOD MOMENTEEL: 25 EURO