DE FOTOCLUB VAN HET GROENE WOUD WAARIN JIJ DE HOOFDROL SPEELT!

Wij vinden dat je het beste van een ander kan leren door zelf te ervaren wat de ander zo inspireert. Door je horizon te verbreden ontstaat er nieuwe inspiratie en wekt je nieuwsgierigheid naar meer. Als natuurfotografen zijn we vanzelfsprekend het liefste in de natuur en zijn wij er dan ook van overtuigd dat een fotoclub dus vaak buiten actief is. Wat kan jij een ander leren en wie inspireert jou? Wat wil je graag ontdekken en hoe gaaf is het als jij jouw sterke eigenschappen nog meer aan de buitenwereld kan laten zien. Weet je nog niet goed wat jouw sterke punten zijn? We gaan ze samen ontdekken. Met elkaar en voor elkaar!

Woon je in het Groene Woud en ben je graag buiten met je camera? Dan is deze fotoclub echt iets voor jou! We maken geen onderscheid tussen jong of oud want leeftijd doet er niet toe. Iedereen is welkom!

Onderstaande gemeenten vallen allemaal onder het Groene Woud of liggen er direct naast.
Berlicum, Best, Biezenmortel, Boskant, Boxtel, Cromvoirt, Den Dungen, Eindhoven, Esch, Gemonde, Haaren, Helvoirt, Heukelom, Lennisheuvel, Liempde, Maaskantje, Middelrode, Moergestel, Nijnsel, Oirschot, Oisterwijk, Olland, Schijndel, Sint-Michielsgestel, Sint-Oedenrode, Son en Breugel, Spoordonk, Tilburg, Vught, of Wijbosch.

IK WIL MISSCHIEN LID WORDEN

Klik op onderstaande button om te ontdekken wat een lidmaatschap bij deze fotoclub betekend en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwste hippe fotograaf!