DE FOTOCLUB IN
HET GROENE WOUD

DE WAT?

De Hippe Fotoclub is een inspirerende, vernieuwende, gezellige en vooral verfrissende fotoclub waar alle leden verbonden worden door één passie, namelijk het fotograferen in de natuur. Wij zijn gevestigd midden in het Groene Woud. Naast onze maandelijkse bijeenkomsten werken we ook ieder jaar aan een expositie. Nieuwsgierig, kijk even rond op de website. Maar waarom HIP? Happy Inspirational Photographers. Want we houden allemaal van een positieve sfeer toch?

VOOR WIE?

Voor iedereen met een passie voor natuurfotografie en interesse in het ontdekken of ontwikkelen van zijn of haar fotografie skills door en met elkaar. Natuurfotografie is enorm breed, Het kan zijn dat je dol bent op macrofotografie, landschapsfotografie of bijvoorbeeld wildlife. Woon jij in de omgeving van het Groene Woud, dan kan jij lid worden!

HET GROENE WOUD
DE EXPOSITIE

Bekijk, bewonder, droom en dompel je onder in de magie van Het Groene Woud. Op 31 mei, 1 en 2 juni organiseren wij voor de tweede keer een prachtige expositie in Dorpshuis het Hart van Spoordonk (voormalig Bernadette Kerk). Klik even op de button want hier wil je echt bij zijn!