OP DIT MOMENT ZIT DE FOTOCLUB VOL

Vanwege het grote succes zit op dit moment de fotoclub vol. Mocht je interesse hebben adviseren we je om onderstaand formulier in te vullen zodat we je gegevens hebben en contact op kunnen nemen zodra er plek is.

Maandelijks

• Ongeveer 8 keer per jaar host 1 van de leden een foto activiteit wat helemaal in zijn of haar straatje past. Laat je inspireren en ontdek nieuwe technieken en stijlen.

• Ieder kwartaal komen we bij elkaar op een prachtige locaties. Hier bespreken we diverse interessante onderwerpen, hebben we gastsprekers en drinken we iets met elkaar.

Jaarlijks

• Ieder jaar werk je aan jouw eigen unieke fotoproject. Vlak voor het nieuwe jaar presenteer jij waar je project over gaat. Je fotobuddy zal je gedurende dit project steunen en feedback geven waar jij dat nodig denkt te hebben.

• Het doel is om ieder jaar een expositie te houden waarbij jouw project en foto’s van eerdere bijeenkomsten tentoon worden gesteld op een indrukwekkende locatie.

• Onze partners hebben het soms maar zwaar te voortduren met onze enthousiasme voor het fotograferen. Vroeg opstaan, dure aankopen en misschien soms langs op 1 plek wachten tot jij je foto gemaakt hebt. Twee keer per jaar organiseren we een gezellig activiteit waar ook jouw partner welkom is: een nieuwjaarsborrel en een zomer BBQ.

Continu

• De fotoclub is een veilige plek waar jij je continu kan en mag ontwikkelen. Alles wat je bespreekt blijft binnen de hippe muren.

• Door het vertrouwen en de gezamenlijke passie ontstaan er vriendschappen. Spreek ook gerust met elkaar af buiten de activiteiten van de fotoclub, want hoe fijn is het om een buddy te hebben waar je jouw favoriete activiteit mee kan delen?!

IS HET GRATIS?

Helaas is het niet helemaal gratis. Voor een bedrag van slechts 10 euro per maand ben jij een HIP lid. Als je besluit lid te worden ben je dat minimaal een jaar. Wat krijg je voor dat bedrag?

• Jaarlijks een expositie met onder anderen jouw beelden

• Een vaste foto buddy voor een heel jaar

• Zomer BBQ

• Bergen met kennis en inspiratie

• Wijze raad, tips, adviezen

• Zelfontwikkeling

• Een hippe polo met het logo van de club

DIT WIL IK!

Vul geheel vrijblijvend onderstaand formulier in als je interesse hebt in de fotoclub. We nemen eerst contact met je op en leren elkaar kennen voordat je besluit definitief lid te worden. Tot die tijd zit je nergens aan vast.